tisdag 10 februari 2009

Utmanad


Eftersom jag håller på med ett vääääldigt segdraget projekt av enkelt photoshoppande och framkallande av kort så blir det inte mycket scrappat just nu. Nå tur att man blivit utmanad då, av både Pia och Jenny.

Bilden är från september förra året, tagen med mobilen. Tänkte jag skulle dokumentera min resväg till jobbet innan jag slutade. Rågsved runt halv åtta typ.

men åh, jag e för slö för att utmana nån....därför utmanar jag alla som råkar läsa detta -he!he!

Regler för utmaningen:
*Gå in i mappen "mina bilder"
*Gå till den sjätte mappen & välj den sjätte bilden i den aktuella mappen
*Lägg upp bilden på bloggen & skriv något om bilden
*Utmana sex personer & tala om för dem att de är utmanade.

1 kommentar:

Jenny sa...

Rolig idee att dokumentera. Lycka till med projektet.